IKKE EN SLØV MORGEN

Hola,

God ettermiddag. Kjenner virkelig trøttheten i dag, etter at jeg ikke gikk å lå meg før klokken seks i dag tidlig og sto opp klokken elleve. Men kan bare takke meg selv for det. Hadde egentlig planer om å sove litt lengre, men kom i en samtale med en venninne, og kom på at jeg må lage en ny porsjon mat til Chanel før jeg skal på jobb. Så det var bare til å komme seg ut av sengen.

Ser at maten til Chanel kommer til å bli dyrere, siden hun til vanlig hadde en pose med mat i 3 måneder som kostet litt over 200kr, mens nå må jeg lage ny mat ihvertfal to ganger i måneden, og kylling kjøttdeig er ikke så billig. Men maten er MYE bedre for henne, jeg vet hva hun får i seg og hun elsker den. Så ja, lommeboken får svi men hun er vert vær eneste krone. Oppskriften finner du HER .

Har planer om å gå frem og tilbake til byn i dag, så tror jeg må ta meg en mini power nap først. Skal ikke være der før klokken fire, så tenker å gå litt over tre siden det bare tar rundt 40 min å gå. Dagens kardio for å si det slik. Haha, jeg får nå gått de 10 000stegene man egentlig skal gå hver dag. Tenker dere over det? Føler uansett vi nordmenn er flinke til å gå, mens i USA er det værre.

Stikker å tar meg en liten nap, så snakkes vi seinere når jeg kommer hjem ♥

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg