TAKK BREIVIK FOR AT DU DREPTE 77 USKYLDIGE PERSONER !

Som alle sikkert har fått med seg så har massemorderen Breivik vunnet delvis av saken sin mot Norges stat! Dette er bare enda et bevis på at jeg hadde rett i innlegget jeg lå ut i sommer, når det ble offentlig kjent at Breivik skulle få retten til å studer! ( TAKK BREIVIK FOR AT DU DREPTE 77 USKYLDIGE PERSONER )


”TAKK BREIVIK FOR AT DU DREPTE 77 USKYLDIGE PERSONER FORDI DU VAR UENIG MED HVA DE STO FOR! Du skal få en god seng, god mat, sikkerhet og alt annet du måtte ønske deg. Og ikke beskymre deg, de norske statsborgerene skal betale for alt med glede.”

                                                                                                                                                                                   // Skrevet av meg ( HER )


 


“Terroristen Anders Behring Breivik saksøkte staten for soningsforholdene i fengselet som han mente var nedverdigende og imot menneskerettighetene.”

                                                                                                                                           // tatt ifra HER


Jeg fikk mest støtte kommentarer angående meningene mine, og tenker selv at mesteparten i Norge er ganske imot hvordan den Norske stat behandler en person som skulle råtnet i fengselet og blitt glemt for alltid… He-Who-Must-Not-Be-Named  ! Men selvfølgelig måtte det være noen som gikk i Breivik’s forsvar, og den Norske stat som jeg mener gjør/har gjort en stor feil. De er rett og slett flaut!

Men tilbake til de IKKE STØTTENDE kommentarene jeg fikk.. En kommenterte at vist vi hadde nektet han og studere og brutt likestillings loven, så hadde vi lagt oss ned på samme nivå som han! Hans nivå? Jeg mener at vist vi skulle lagt oss ned på en massemorder sitt nivå, så skulle vi da drept både han og gått etter alle de som har den samme “troen” som han har.

Hadde vi drept 77 personer som trodde på hva Breivik mener, så kan jeg si meg enig om at vi hadde lagt oss ned på hans nivå. Det å ikke la han få studere, er ikke å ligge seg ned på hans nivå, men å straffe han med å ta vekk rettigheter som vi andre frie folk har!


«Norske myndigheter har brutt menneskerettighetene til massemorderen ved å holde ham isolert på en avdeling der han disponerer tre celler for seg selv. Der kan han også spille dataspill, se på TV og trene».

Breivik har en egen celle forbeholdt trening, en celle han bruker som oppholdsrom og en celle for å hvile.

                                                                                                                                                                    // Skriver Washington Post ( HER


 

                                                                          // Orginalt bilde fra Google + ekstra “pynt” fra meg!


Massemorder VINNER søksmål etter å ha hevdet at menneskerettighetene hans ble krenket fordi han han måtte spise den samme maten to dager på rad

 

                                                                                                                                                                   // Skriver Britiske Daily Mail ( HER )     


                        

Q: HVA SYNES DERE OM DENNE SAKEN?

( Dere kan lese mer om saken HER , HER , HER , HER  , HER

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG  GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ


 

 

2 kommentarer

Siste innlegg