ALLE HAR EN MENING

Hei kjære lesere ♥ Innlegget jeg skrev i går kveld (HER) har visst tatt av mer enn jeg hadde trodd/håpt på. Jeg skrev innlegget fordi jeg syns at systemet er utrolig urettferdig, og at han fikk studieplass bare er helt absurd. Jeg ser det er mange som er enig med meg, men også mange som er uenige. ( Alle har rett til sine egne meninger, og har rett til å ytre dem).

Mange mener at det skal være likt for alle, noe jeg og er enig i, MEN etter min mening skal rettigheter kuttes når man  mister friheten sin ved å bli satt i fengsel. Å studere er noe jeg mener bør være en fordel man får med å være fri. Norges rettsystem ligger opp til å “helbrede” innsatte noe jeg synes er bra, men skal man spytte i uendelig med penger i mannen som gjorde noe så grusomt? For andre innsatte skjønner jeg systemet godt men hvor går grensen? 

PS. Innlegget om Breivik var et blogg innlegg hvor jeg ytret mine meninger om saken og ikke et avis innlegg hvor ting skal være 100% korrekt. Ha respekt for at folk har forskjellige meninger!


 

 LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ (JEG FØLGER TILBAKE)

 


 


2 kommentarer

Siste innlegg