ZGALLERIE FOR ALLE PENGENE

Hola,

Som dere vet så har jeg kjøpt meg hus i USA, noe som var et styr! Men nå kommer endelig den gøye delen, og style huset med min interiør stil!

Har så lenge jeg kan huske virkelig gledet meg til denne delen, det å kunne kjøpe inn ting til MITT hus, MITT hjem! Og INGEN kan si meg imot når det kommer til hvordan jeg vil ha det. Eller kanskje en fremtidig man kommer til å kommentere stilen min, men så lenge han ikke er medeier, så kan han bare ha det så godt.

Dette er sofaen min med stol, også en personlig kose stol

Stilen min er en veldig Hollywood / luxury stil, som jeg alltid har digget. Jo mer glitter og glam, jo bedre. Har allerede kjøpt mesteparten av møblene mine, men alt er ikke levert enda. Har og gjort en deal med romkameratene mine, om at når møblene kommer så skal ikke de pakke de ut/ bruke de.

Alt unntatt nattbordet og teppet er kjøpt, og ja har sykt lyst på nattbordet !

Dette er møbler jeg har hatt lyst til å kjøpe kjempe lenge og de er ikke akkurat billig, så føler det blir feil å komme tilbake og at møblene mine allerede har blitt brukt i to måneder. Tenker og at den personen som kommer til å passe best på møblene er jo selvfølgelig meg. Og føler at de kommer til å ville ta mer hensyn og være mer forsiktig med møblene når jeg er tilstede.

Om de plutselig søler noe på sofaen nå, så er jo det endel måneder til jeg finner ut av det. Men når jeg er der, er det kanskje bare noen timer det er prat om….

Butikken jeg har brukt alle pengene mine på er ZGALLERIE !! Tina en venninne av meg introduserte meg for butikken i 2017, og siden har jeg holdt et øye med alle møblene jeg har hatt lyst på lenge.

Skal selvfølgelig ha en lysekrone over min spisestue og!

Har kjøpt både seng, spise stue og sofa fra de ++… Har fortsatt mye jeg vil ha, men kanskje jeg skal vente litt. Føler jeg har fått kjøpt de viktigste. Kunne selvfølgelig kjøpt billigere møbler, og heller kjøpt favoritt møblene min senere. Men jeg vet at jeg konstant hadde prøvd å finne ut hva tid og hvordan jeg kunne fått tak i de. Like greit å bare få de kjøpt!!

0 kommentarer

Siste innlegg