YOU ARE A BADASS

Hola,

Får et liv, rett og slett for et liv! Det har skjedd så utrolig mye siden sist, og på mange måter elsker jeg det.

Siden slutten av juli har jeg jobbet mye med meg selv, mye med tanke gangen min og med livet. Jeg kan med hånden på hjerte si at jeg har kommet langt, og endringen har hatt en god påvirkning på livet. Jeg har gått fra å se negativt på livet, tenke at jeg har dårlig karma og at ingenting går min vei. Til å tenke positivt og tenke at alt går min vei. Og det er slik det går, alt går min vei! Jeg må kanskje jobbe for at ting skal ende slik jeg vil, men med en stor dose takknemlighet og positivitet, så går det ganske lett.

Legger ved et bilde av meg og min søteste lillesøster Sofie, hun var på besøk for en måned siden, og det var utrolig godt å se henne igjen.

 

Jeg prøver å virkelig tenke positivt fra jeg åpnet øyene mine om morningen, til jeg lukker de på kvelden. Vet at jeg fortsatt har mye å jobbe med, men har kommet ganske langt. Tar selvfølgelig meg selv i å noen ganger klage eller tenke at ting går til helvette, men har blitt flinkere til å rette opp i det ganske kjapt. Noe jeg ikke hadde klart for bare noen måneder tilbake. Dagene, ukene og månedene går og mye lettere, og hver eneste hindring som kommer min vei, prøver jeg å ta med et smil. Leser og to bøker som hjelper på hvordan man kan endre tanke gangen, og som har virkelig hjelpt meg mye. Så anbefaler alle å lese:

YOU ARE A BADASS” – Jen Sincero

YOU CAN HEAL YOUR LIFE” – Louise L. Hay 

 

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg