WASABI

Hola,

Denne dagen har jeg faktisk fått gjort endel, noe som er veldig nytt i mitt liv. Ja jeg sto ikke akkurat opp klokken 7 om morningen ( heller klokken 13), MEN har heldigvis uansett fått gjort hva som skulle bli gjort i dag. Kjenner jeg er veldig glad for at jeg tok meg 4 dager av. Jeg var så utslitt, selv etter Mexico turen. Ganske lei… Men allerde nå føler jeg at energi nivået mitt har gått opp, og forhåpentligvis går det bare oppover og ikke ned.

Blir jo endel jobbing nå før Los Angeles, siden jeg har tatt meg ALT FOR MYE fri i det siste. Etter jeg kom hjem fra Mexico har jeg bare jobbet to dager!! Så jeg har nok “mistet” endel penger denne uken. Å når man har et viss budsjett, og skal spare så og så mye penger innen en tid.. Så burde man egentlig virkelig jobbe så mye som mulig. Tenker jeg skal ligge meg litt tidligere i dag enn i går, slik at jeg forhåpentligvis får gjort endel i morgen og, siden det er min siste fri dag frem til neste søndag.

Dagens middag var faktisk sashimi i dag, elsker jo alt som har med sushi og gjøre. Og siden jeg prøver å kutte ned på både ris og brød. Så var det smart å bare spise laks. Blir alltid så utrolig oppblåst av ris og brød, noe jeg gjerne vil unngå.

Håper dere alle har hatt en fantastisk Søndag, jeg har fortsatt 5,5 time igjen av dagen her. Så skal ha litt kvalitets tid med min kjære Sofie…

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER

FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ 


 

0 kommentarer

Siste innlegg