VIRUSET ØDELEGGER LIVET MITT !

Hola,

Jeg blir virkelig bare mer og mer irritert over det stygge viruset. Er ikke redd for det, men det ødelegger den ene planen min etter den andre. Skulle liksom ha en fin sommer, nyte 17 Mai og jobbe mye. Men om dette fortsetter så blir Bergen en spøkelsesby og ikke noe 17 Mai feiring.

Har noen i fra USA som skal komme 3 uker til Bergen, for å se det fine landet vårt, og oppleve 17 Mai. Tror ikke de blir så glad når den ene tingen de virkelig har sett frem til blir kansellert. Har valgt å ikke si noe til de enda, før vi nærmer oss, og vet mer om hvordan ting blir. Vil ikke at de skal ta sorgene på forskudd, selv om jeg allerede har gjort det for oss alle.

Det andre er at jeg skal ta tre eksamener i Mai, og det store spørsmålet er om de kommer til å avlyse de og! Planene mine har jo hele tiden vært å flytte tilbake til USA i August og begynne å studere, men om jeg ikke får fullført de fagene nå i Mai, så må jeg vente med å ta det til vinteren aka kan ikke flytte før i Januar, og det er IKKE OK!

(Ser ut som Michelle/Micchii klarte å fange opp redselen mine for at ting går galt allerede i November… Dette bilde skulle egentlig aldri komme på bloggen. BUT HERE WE GO! Føler det passet perfekt til dette innlegget)

Synes det egentlig er litt merkelig om de skal kansellere eksamen, det er jo ikke som at vi alle sitter oppå hverandre, og skal ta på hverandre?. Skjønner liksom folke fester, konserter hvor folk står halvveis oppi trynet til personen ved siden av, men seriøst eksamen?

Men igjen, det er 2,5 måned til min første eksamen, og dette hysteriet burde være over innen da. Eller at Norge er så pass flink til å ta forhåndsregler at vi kan fortsette og leve mer normalt, men kanskje ikke la folk få komme inn i landet uten at de må stå i karantene?

Hørt rykter om at cruise skipene som kommer til Bergen nå, ikke får gå av skipet. Litt trist å skulle komme til Bergen uten å gå i land, men sikkerheten vår er jo mye viktigere enn at turistene skal løpe rundt å ta bilder av måkene, som om de aldri har sett en fugl før… Haha.. Vet ikke hva som er greien, men har ikke vært en sommer, jeg ikke har sett at de står som en stor saue flokk rundt måkene når de spiser, med både kamera, iPad og tlf.

Som jeg alltid sier, så har alt en mening. Vet ikke helt hva meningen er med at folk skal dø, kanskje vi trenger færre folk på denne planeten?. Og om jeg ikke får tatt eksamen, er det fordi jeg skal få lengre tid på og øve?. Vi får vente og se, alt ordner seg uansett tilslutt.

0 kommentarer

Siste innlegg