VIN OG BOBBLER

//Lokal tid: 17:34

Hola,

Hvor takknemlig er ikke jeg for å ha Michelle & Katerina i livet mitt? UTROLIG TAKKNEMLIG!! De får virkelig en litt grå tid til å bli bedre, med alt ifra gode klemmer til gode stunder.

På mandag etter vi hadde kommet tilbake på hotellet etter en koselig middag, skulle vi egentlig bare slappe av forran tv’en med en god film. Men de planene endret seg fort.

Photo by : Michelle Daae / micchii

Jeg har en ting for å bade, spesielt med masse bobler bad. Hvem kan motstå et varmt og godt bad, for å slappe av. Men det ble en litt mer crazy øyeblikk enn jeg hadde planlagt. For det første endte jeg opp med å bruke over halve flasken av en utrolig god såpe, og med eneste gang jeg trykket på “boble knappen” tok det jo helt av. Det ble så mye bobler at det gikk opp i taket, og jeg ble boblet ned. Vi endte opp med en god latter og gode bilder da.. lol..

Michelle kom med både vin og solbriller til meg, og vi fikk tatt noen episke bilder som jeg bare ELSKER! Hun er en profesjonell fotograf lokalisert i Bergen, så jeg er en utrolig heldig blogger for å si det slik!! Hadde aldri fått til de bildene selv.

Sjekk ut : Michelle Daae / micchii

Photo by : Michelle Daae / micchii

Var et lite øyeblikk i badekaret jeg fikk helt hetta og bare måtte komme meg ut. Boblene var så store og tykke at de bare tok helt over, hadde bobler rundt hele meg og de begynte tilslutt og blokkere munnen og nesen min, slik at det var vanskelig å puste. Og siden jeg liker varme bad, så var ikke det akkuratt så kaldt i det badekaret.

Etter at jeg hadde fått roet meg ned og “drept” noen bobler, joinet søte Katerina boble badet, noe som var utrolig koselig. ♥ Gode minner med gode folk !!

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg