VIKTIGST DETALJEN

Reklame | Poster Store

 

Hola,

Er det noe som er bra med at jeg ikke skal jobbe når jeg kommer hjem igjen til Norge, så er det at jeg har mye tid til Chanel og til å style rommet mitt. Sist jeg så rommet mitt var da jeg var hjemme en tur i sommer, og jeg skal være ærlig å si at det så trist ut.

Det er viktig å trives i omgivelsene rundt seg, så jeg gleder meg til å dekorere det fint. Jeg aldri vært en person som har vært flink til å ha ting på veggene, men etter å ha sett hvor fint og viktig det er med bilder hos en vennine her i Orlando, så har jeg funnet ut at det er en viktig detalj som jeg alltid har glemt. Det gjør rommet mye mer hjemmekoselig og personlig.

Jeg er så heldig som får sammarbeide med Poster Store som har utrolig mye fint! De har fine milijøvennelige Plakater som har fått Nordisk svanemerke, som er et av de strengeste økologiske merket i Europa. De har og nydelige Rammer som har akrylglass, som er lettere, uknuselig og krystallklar, men med det samme vakre refleksjonsegenskapene som glass innehar.

Jeg har selvfølgelig forelsket meg i litt for mange plakater, og har trolig ikke nok veggplass til alle. Derfor har jeg måttet plukke ut mine favoritter som jeg bare må ha. Som dere sikkert legger merke til, så har jeg en greie for fargen rosa & Chanel. 

Når det kommer til Rammer, så har jeg en ting for gullrammer. Er det en stil jeg elsker, så er det kombinasjonen av hvit marmor og gulldetaljer. Så favorittrammene mine er selvfølgelig gull

Jeg har og selvfølgelig fått 30% rabatt til leserne mine ( Ikke inkludert selection plakat & rammer), som varer til 31/11 ! Nydelig julegave, eller en godbit til deg selv.

30% KODE : MIZZLOPEZ30

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

 

0 kommentarer

Siste innlegg