VI ER STUCK I KØBENHAVN

Hola,

Tenkte jeg skulle oppdatere dere litt om hvordan reisen mot Australia går…. DEN GÅR TIL HELVETE! Vi kom oss helt fint til Danmark, men ifra der ble det ikke lett. Vi kom NESTEN med til Hong Kong, men med den ene uflaksen etter den andre… Så gikk ikke det.

Men forhåpentligvis går det bedre i morgen, hovedgrunnen til at flyet til Hong Kong ble fult var fordi Swiss Airlines kansellerte flyet sitt til Hong Kong, og side de og er endel av Star Alliance så ble folk overført til SAS flyet. Men som sagt, jeg skal prøve å være positivt. Det er kjempe lenge siden jeg har vært i Danmark, så skal prøve å kose meg her i morgen før vi drar videre.

Dette er jo selvfølgelig veldig kjip situasjon å ende opp i, men det er jo en risiko vi tar med å ikke kjøpe fast billetter. Så vi kan bare takke oss selv.

Håper dere alle har hatt en nydelig dag ♥

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg