VI ER HELDIG SOM ER NORSK

Hola,

De tidene her får meg virkelig til å gå på veggene! Er det noe jeg ikke liker, så er det å bli fortalt hva jeg kan gjøre og ikke gjøre… Et tilfelle som er nå, men så igjen vil jo jeg selvfølgelig hjelpe og gjøre min del for at dette marerittet skal ta slutt.

Var veldig flink til å ikke lese noe om virus tiden, frem til meldingene tikket inn fra USA om at Disney World nå stenger hotellene sine og, altså HELE Disney blir stengt. Noe som er veldig nytt, tror rett og slett det aldri har skjedd før. Til vanlig pleier de å holde åpen hotellene men stenge parkene, men det sier jo seg selv at de ikke kan stappe hotellene full med folk, men ikke la de gå i parkene. Folk kan jo bli like lett smittet på et hotell som i en park.

Så kom mamma hjem med informasjon, om at det ser ut som eksamenen min kommer til å skje. At de jobber hardt med å finne en løsning på hvordan folk skal få karakterer. Selv om samfunnet stopper veldig opp, så må man jo prøve å holde gående det man kan. Synes vedtaket om at de holder på med online skole nå er fantastisk!!!

Etterhvert kom Donald Trump på direkte sendingen som Fox News holdt. Så selvfølgelig måtte jeg følge litt med. Virker som de endelig har begynt å forstå alvoret i USA og nå, virket som at de tok veldig lett på det, i lang tid. Men nå er det alle mann på dekk der og. Kjenner at jeg er veldig takknemlig for at jeg er i Norge akkurat nå, føler vi har et mye bedre system.

Vi trenger ikke å være redd for å ikke få helse hjelp og penger, som mange i USA ikke kommer til å få. Tror jeg hadde blitt enda mer gal, om jeg ikke viste om jeg kom til å få helse hjelp om jeg ble syk, og være konstant usikker på om jeg kunne betalt regningene mine.

Ja, føler virkelig at jeg begynner å gå på veggene her hjemme. Selv om jeg prøver å komme meg ut på tur med Chanel. Men jeg prøver og å være veldig glad og takknemlig for den situasjonen jeg er i, den kunne vært så mye verre.

0 kommentarer

Siste innlegg