VERDENS LATESTE PERSON

Lokal Orlando tid: 17:55

Hola,

God ettermiddag kjære dere. Føler meg som verdens lateste person i det siste. Jeg har hatt en uke fri, hvor jeg ikke har gjort noe!!! Jeg ble ferdig med mitt første fag på halve tiden (4 ukers fag), så ble belønnet med 2 ukers fri. Hadde planer om å bruke tiden fornuftig, men det har for det meste gått i å se Greys Anatomy og chille.

Fikk forresten min første A!!! Kjempe stolt og så glad. Følte virkelig på mestrings følelsen, men skal være ærlig å si at de 2 ukene jeg fikk fri var virkelig “the cherry on the top”. Nesten litt ille at jeg ikke har gått en måned på skolen, og jeg gleder meg allerede til ferie.

Jeg skal komme meg igjennom skolen og få en bra utdanning, men OMG jeg er ikke en skole person. Savner følelsen av å tjene penger, en følelse jeg mest sannsynlig ikke får kjenne på før jeg er ferdig med Masteren min i slutten av 2025. Men det går bra!!

Hoved fokuset mitt nå burde heller være på å leve i nuet, og ikke alltid streve mot fremtiden og ting jeg ikke kan kontrollere akkurat nå. Så i dag skal jeg gå en lang kveldstur, se mange episoder av Greys og ta et langt bad.

Håper dere alle hadde en nydelig Tirsdag og får en god natt søvn.

 

Insta: SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg