VERDENS ENKLESTE VEGANSKE PIZZA

Hola,

Husker dere den veganske måneden jeg hadde i Mai? Jeg glemte helt å introdusere dere til verdens enkleste veganske pizza, som jeg laget. Er ikke mange ingredienser, ikke så usunn, enkel og det beste, den tar ikke lang tid å lage.

INGREDIENSER :

  • Tortilla
  • Tomat sause 
  • Tomater
  • Løk
  • Vegansk ost
  • Organo 

Som dere ser nedenfor er pizzaen kjempe lett, ikke mange steg og den blir ferdig fort. Eneste er at man burde ha litt lavere varme og heller la den ligge i ovnen lengre, for at den veganske osten skal smelte bra. Vegansk ost smelter ikke på den samme måten som en “vanlig” ost. Eneste jeg vil endre med pizzaen er å ta litt mindre tomat pure (Jeg brukte tomat pure), og heller bruke tomat sause siden den ikke er like sterk/bitter.

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg