VERDENS BESTE POMME & FOTOGRAF

Hola,

Jeg må virkelig bare skryte og vise dere de utrolige nydelige bildene @Micchii / Michelle Daae Productions tok av Chanel sist hun var på besøk. De er bare så utrolig fine, og jeg kan love dere det ikke er lett å ta bilde av lille pomme jenten min, så hun har gjort en fantastisk jobb!!!

Prøver selvfølgelig å bli bedre til å ta bilder av Chanel, nå som hun har en veldig fin instagram profil (Chanel.s.Lopez) . Men det er ikke alltid like lett, jeg har ikke så mye peiling på kamera, lys osv så burde nesten gått på et foto kurs. Men igjen tenker jeg at man blir bedre jo mer man tar bilder og prøver seg frem. Så jeg får bare passe på å ta bilder hver dag, noe jeg egentlig må nå når jeg har begynt å blogge igjen. Krysser fingrene på at ikke inspirasjonen faller vekk, for den trenger jeg.

Kameraet jeg bruker nå, er et Olympus Pen kamera som jeg er ganske fornøyd med. Men ser jeg gjerne skulle heller hatt et bra speilrefleks kamera, men får ta det når jeg først har lært meg å bruke det kameraet jeg har. Uansett håper dere liker alle elsker bildene like mye som meg.

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg