VELKOMMEN TIL SOMMEREN 2020

Hola,

Dette blir virkelig ikke en vanlig sommer for folk flest, men for meg? En helt vanlig sommer… Jobb narkomanen Silje liker å tilbringe sommeren på jobb. Men denne sommeren skal jeg være flinkere. Skal være flink til å gjøre ting ved siden av jobb, gå ut, ha piknik og nyte kanskje min siste sommer i Bergen.

Mamma, Martine og meg har og tenkt oss på en ukes tur til Sogn og Fjordane. Vi bodde i Utvik, Stryn kommune når jeg var liten, så vi skal innom der og kjøre videre oppover mot Ålesund. Gleder meg veldig mye, ja det er ikke så mye som skjer, og det kan bli veldig kjedelig å bo der i lengden. Men naturen er bare helt fantastisk!!!

Jeg har sett frem til Juni i mange måneder nå, siden alt stresset med eksamen er ferdig og jeg kunne begynne å nyte livet. Men hva skjer 1 Juni ? Kroppen min fant ut at den skulle sove hele dagen, så første dagen jeg hadde gledet meg til, gikk jeg glipp av. Men det går fint!! I dag har jeg vært på jobb, og i morgen skal jeg spise champagne brunsj med Michelle i en søt liten park 5 minutter i fra oss. Så det blir veldig koselig.

Vist dere har noen forslag til ting å gjøre denne sommeren, gi meg en lyd!! Eneste tingen som ikke frister er lange turer på fjellet! liker bedre tur i park, enn opp i skogen.

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg