VELKOMMEN TIL BERMUDA

//Lokal did : 15:30

Hola

Dag to i Bermuda, og det føles godt. Sitter på en solstol og ser utover det blåe havet fra hotellet vårt, og nyter vært sekund. Følte det var først nå når jeg kom til Bermuda at jeg har klart å slappe av litt mer, litt mer ferie følelse. Ikke ta meg feil, jeg koste meg de siste dagene i Orlando og, men det var veldig mange blandede følelser.

 

Fra sorgen og tristheten over at alt var over, til gleden over at jeg endelig fikk se Katerina & Michelle igjen. Det skulle som sagt ikke være lett å si hade og slutte av et kapitel som jeg elsket, men føler jeg heldigvis har fått ting litt mer på avstand nå når jeg er i Bermuda.

Bermuda er en hyggelig liten øy utenfor den amerikanske kysten, som består av under 70 tusen personer som bor her. Er en utrolig behagelig stillhet her som har vært etterlengtet lenge hos meg. De siste månedene har det vært mye styr, så da og bare slappe av på en “øde øy” er deilig.

I går var det litt overskyet, så vi gikk fra hotellet til hovedbyen som tok rundt 40min. Så oss rundt om i byen og handlet og bare chillet når vi kom hjem. I dag har vi egentlig bare slappet av med bassenget og skal snart komme oss avgårde inn til byen for å spise middag. Det er utrolig deilig å ikke måtte stresse og styre på, men å ta en og en ting om gangen.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg