DEN ENE MAILEN ETTER DEN ANDRE

Hola,

For en nydelig dag, nydelig liv og takk Gud så glad jeg er for at jeg lever..  Var setningene jeg måtte si til meg selv, når det ene etter det andre dukket opp i mailen min.

Det ble en skikkelig kontor dag for å si det slik, og jeg vet enda ikke helt om jeg er glad eller sur for det. Føler liksom at dette var det siste papirarbeidet jeg mest sannsynlig må gjøre på en liten stund, noe som er veldig positivt. Men samtidig skulle jeg ønsket det ikke var noe papirarbeid ifra begynnelsen.

Men nå kan man vel ikke leve sitt beste liv, uten å måtte jobbe for det? Ingenting kommer gratis..

For å ikke føle at dagen bare ble brukt til kjedelig papirarbeid, så dro en venninne og meg til Disney Boardwalk og gikk minst 15 000 steg. Det er så utrolig fint der, skikkelig old style. Men siden det var mørkt fikk ikke jeg tatt noen fine bilder. Skal passe på å gå der tidligere neste gang, slik at jeg kan vise dere.

Her i Orlando er det virkelig enten Disney parker, Disney plasser eller Disney venner som gjør livet bedre. Veldig mye DISNEY! Men jeg digger det. Bor jo tross alt ved THE HAPPIEST PLACE ON EARTH.

Nok med dette kjedelige innlegget, nå er det på tide med en god natt søvn, etterfulgt av en nydelig dag i morgen.

 

0 kommentarer

Siste innlegg