TOTAL ENDRING

Hola,

På Torsdag slo jeg på stor trommen og gjorde om rommet mitt. Jeg fikset rommet mitt for noen år siden, men siden da har jeg flyttet frem og tilbake mellom USA og Norge, og soverommet mitt ble roterommet / gjesterom.

Det var rett og slett ikke en hyggelig omgivelse, og jeg hadde aldri lyst til å tilbringe tiden min på rommet utenom å sove. Mens nå sitter jeg her og både blogger og leser til eksamen. Fant liksom plutselig ut at jeg faktisk skal bo her noen måneder, og jo bedre man trives meg omgivelsene rundt seg, jo bedre har man det. Så det var virkelig på tide at jeg tok tak i problemet.

Det værste var at det ikke skulle så mye til. Det eneste jeg kjøpte inn var hvite gardiner og sengetøy, også falsk sause skinn. Utenom det hadde jeg alt fra før. Flyttet på møblene, hev mye dritt og vasket ut rommet. Det ser rett og slett så mye bedre ut nå !!

Eller hva synes dere ?

 

FØR

 

ETTER

 

0 kommentarer

Siste innlegg