TO UKER, TO BRYLLUP

Hola,

Er det noe jeg alltid har gledet meg til, så er det å skulle gifte seg. Alt ifra hva tema bryllupet skal ha, til å si I DO til mannen jeg vil tilbringe resten av livet mitt med, er noe jeg ser veldig frem til. Har alltid sagt at jeg vil gifte meg før jeg får barn, men vi får nå se hvor livet bringer meg.

Før i år, hadde jeg bare vært i to bryllup. Det ene var min kjære fadder Lillian sitt og ble holdt i Bergen, og det andre en vennine av meg som hadde det i Oslo. Venninen min er amerikansk, så skulle trodd at det ble et amerikansk bryllup, men det ble det da altså ikke siden hun valgte å ha et norsk bryllup i Oslo. Så jeg hadde da altså ikke vært i et typisk amerikansk bryllup før i år!

På mange måter er norske bryllup utrolig fine, men det er noe med den amerikanske stilen som jeg bare elsker. Amerikanere er flinkere på å gjøre ting “stort”, jo større jo bedre.

Jeg ble jo invitert i to forskjellige bryllup denne høsten, og det var bare en uke imellom de. På det første bryllupet dro jeg med meg Bettina opp til North Carolina, for å se min vennine Marielle gifte seg med sin Benj.  Var et søtt typisk amerikans bryllup. Og kjente at jeg virkelig begynte å savne mamma og familien min. Et bryllup handler jo om å binde to personer, og to familier så selvfølgelig er jo det mye fokus på familie og kjærlighet.

Siden vi først tok en kjøretur opp til North Carolina, så passet vi på å både besøke Charlotte som er en storby i North Carolina, og Colombia som er i South Carolina. Vi var bare en kjapp liten tur innom de, mens når vi kom til Georgia da tilbringte vi en hel natt i Savannah, som var utrolig fint. Skal virkelig ta med meg mamma opp dit en gang i fremtiden, for der må jeg tilbake.

Det andre bryllupet var det to kompiser av meg som giftet seg. Jeg ble kjent med de via Breegan, siden hun bodde med de når hun passet Chanel. De hadde et skikkelig koselig og fint tema på bryllupet sitt, altså barn wedding aka bonde bryllup om jeg kan si det slik. Sermonien var nede ved en innsjø, og festen var i et fjøs. Må være ærlig å si at jeg foretrakk det bryllupet med tanke på stilen, og hvor godt gjennomtenkt alt var.

Er utrolig glad for at jeg fikk være med på to flotte men også så forskjellige bryllup denne høsten, og jeg gleder meg bare enda mer til det en gang blir min tur.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg