TIDLIGERE FOR VÆRT ÅR

//Lokal tid: 23:31

Hola,

Jeg hadde min siste vanlig “fredag” som en Disney Cast member i dag, og det føltes godt ut! Ja jeg har 3 dager igjen på jobb, men det er en stor forskjell på “fredags følelsen” og ”ferie følelsen”. Siden jeg blir arbeidsløs fra og med tirsdag, så kan man vel si at jeg kommer til å ha en lang ferie?

Akkurat nå ser det ut som at jeg kommer til å krype tilbake til “hjemme jobben”, der har jeg jobbet frem og tilbake siden jeg var 14år, og har alltid trivdes. Det er altså Baker Brun i Bergen jeg prater om, bergens nei Norges beste bakst blir solgt der for å si det slik.. Jeg har hele dette programmet fortalt alle gjestene mine som skal til Norge, om å stikke innom der. Skulle nesten fått en medalje for å anbefale Baker Brun til hele Disney.

Baker brun er og grunnen til at både Michelle & Katerina er endel av livet mitt ♥ Men nok om fremtiden, tilbake til nåtiden.

I dag etter jobb fikk jeg en kjempe godt nyhet som skal røpes i Februar. Så det hjelpte veldig mye på dagens humør! Livet kjempet litt imot meg denne uken, men føler jeg har kommet meg opp på hesten igjen, og ting går igjen min vei! TAKKER GUD FOR DET.

Jeg fikk og en heftig smak av julestemning, da meg og to venniner av meg Samantha & Katy dro ned til Disney Springs ( Disney sin shoppings/restaurant “park”),  hvor vi så på rundt 15 forskjellige juletre som var pyntet med forskjellige stiler, som for eksempel frost, skjønheten og udyret også Løvenes konge som jeg syntes var den beste.

 

 

 

Q: HVA JULETRE LIKTE DU BEST?

Det syke er jo at det er mer en 1 måned til jul, og det er allerede full julefeiring her i USA. Med eneste gang Halloween var over, så ble alt byttet ut med julepynt og julestemning. Føler jeg ikke kan klage siden jeg elsker julestilen her i USA, men jeg er og litt gammeldags på at julepynt og tre skal opp 1 Desember, altså om 3 uker.!!

Men tenker at siden jeg skal dra her ifra før 1 Desember, så får jeg bare nyte vært enkelt jule øyeblikk, siden julen blir hjemme i Norge i år. Altså det blir ikke typisk amerikansk jul, men familie selvfølgelig♥

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

 

0 kommentarer

Siste innlegg