THE LOPEZ HOME

Lokal Orlando tid: 17:06

Hola,

Tenkte jeg skulle vise dere litt før og etterbilder av mitt kjære hjem her i Orlando. Når jeg flyttet ned her i Desember, var det ingen i huset siden min siste romkamerat hadde flyttet ut dagen før. Syntes det var trist å skulle bo her alene, men samtidig veldig godt å kunne bli kjent med huset mitt, dekorere og gjøre det til mitt hjem uten å måtte ta hensyn til noen.

Før jeg dro tilbake til Norge sist Februar hadde jeg kjøpt inn billige stoler fra Ikea, og dekket til sofaen min med laken. De måtte jo ha en plass å spise, og som hus eier følte jeg at det var mitt ansvar.

I løpet av månedene etter at jeg dro tilbake til Norge, kom møblene mine på døren, men jeg hadde gjort det klart at de ikke skulle brukes. Møblene er ikke akkurat de billigste, og føler at folk er mer forsiktig med tingene når jeg er tilstede. Heldigvis hadde de ikke noe imot det, og forsto at dette var møbler jeg hadde hatt lyst på lenge, og ville gjerne være en av personene som fikk bruke de først.

Så når jeg kom tilbake var det et lass med store kasser i stuen, og det så virkelig ikke fint og hjemmekoselig ut. Får litt dårlig samvittighet over at de måtte deale med at det ikke så fint ut i fellesområdet, men samtidig har jeg en følelse på at de uansett tilbrakte mesteparten av tiden sin på rommene sine, siden de begge hadde sine personlige tver.

Men nok om det. Jeg er endelig ferdig med å dekorere både stue/kjøkken og soverommet mitt, og er veldig fornøyd. Ble akkurat slik jeg ville ha det. Det eneste som mangler er at jeg kunne tenkt med et stort rundt gull speil over peisen, men det er det.

FØR

ETTER

Insta: SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg