TANKER OM LIVET VIDERE I USA

Hola,

Denne dagen var utrolig nydelig. Først var jeg innom bestevenninnen min Martine som har vært veldig syk i det siste, så jeg måtte innom å få i henne noe mat.

Møtte dermed venninnen min Katy ved Disney Springs som er Disney sin mini «shopping by». Sist jeg så henne var på min siste dag som cast member (Disney ansatt ), og tårene rant! Ikke bare fordi jeg kom til å savne henne, men siden det var slutten på et utrolig nydelig kapittel.

Var kjempe koselig å bare prate om livet, hva som har skjedd og hva vi ser frem til. Vi dro dermed videre til Epcot, som har vært mitt jobb hjem i over 3 år. Kan love dere at det var merkelig!

Dette var første gangen jeg var i Epcot, Uten at jeg jobber eller skal tilbake og jobbe der. Har jeg ikke jobbet i den Norske Paviljongen, så har jeg uansett hatt en plan om å dra tilbake å jobbe der. Men nå kan jeg ikke det lengre, så fremover blir Epcot en kjær park, men ikke et «hjem» for meg lengre.

Kjenner at jeg har klart å gi slipp på det livet, klar for å gå videre. Men savnet kommer selvfølgelig iblant, men det er jo ikke rart.

Etter vi hadde gått litt rundt i Epcot, drikket noen drinker og spist mat som er spesiell laget for en Art festival som er i Epcot nå. Tok vi oss en tur innom den Norske Paviljongen hvor vi sa hei til en annen venninne av meg.

Hun var lederen min på 2 av programmene mine. Det var først nå på det siste programmet, at jeg virkelig følte vi ble godt kjent og venner, men kunne ikke møtes på fritiden siden hun var lederen min.

Men det har jo endret seg nå, vi jobber ikke for det samme selskapet engang. Så det er heldigvis noe som er positivt med at jeg er ferdig hos Disney.

Kjenner at jeg er utrolig takknemlig og har vært utrolig heldig med å finne gode personer her i Orlando, som er en stor grunn til at jeg trives så godt her.

Skal være ærlig å si at jeg noen ganger var redd, redd for at jeg ikke skal trives like godt i Orlando nå, som da jeg var her på Disney program. Men etter denne uken, hvor jeg har fått tilbringe mye tid med kjære og kjente, så har jeg en følelse på at jeg kommer til å trives her bedre, enn når jeg var på programmene mine.

Ser at dette innlegget plutselig ble mye lengre enn det skulle, og jeg sporet skikkelig av…. Det ble et litt annerledes innlegg en jeg hadde planer om, men noen ganger bruker jeg bloggen til å kjenne og forstå hvorfor og hva jeg tenker og føler.

* Mange som sikkert ikke har fått det med seg, men planen min er altså og flytte tilbake til Orlando og begynne å studere. Derfor jeg er i Orlando nå, for å fikse noen ting som handler om fremtiden min her i USA.

 

 

0 kommentarer

Siste innlegg