SYND AT JEG IKKE ER MILLIONÆR

Hola,

Er det noen som liker luksuriøse og fine ting, så er det meg! Jeg har allerede tatt helt av, når det kommer til fine (dyre) møbler til huset mitt i USA. Men jeg sitter fortsatt og sikler etter flere ting. Jeg mangler både nattbord og kommode, og selvfølgelig litt små snacks som tepper, fine fat og bestikk.

Alt er lagt i handle vognen og klar til å bli bestilt, men ja, min mor kommer til å DREPE MEG da. En fattig student kan ikke fortsette og kjøpe møbler til over 50 000kr for å si det slik. Og ja, handle kurven min på Zgallerie er på litt over 4000 USD, og da med bare det “nødvendigste”. Må bokstavelig talt finne en måte på å ha noen millioner på kontoen, for slik jeg driver på, kommer jeg alltid til å være fattig.

Er egentlig flink når det kommer til penger, men igjen utrolig svak for fine ting og luksus livet. Skulle iblant ønsket at jeg kunne vært fornøyd med et nattbord for eksempel i fra Ikea, men neida jeg må ha et for 5000kr minst!

Det er ikke slik at jeg går etter pris lappen, at jo dyrere jo bedre, problemet er at stilen min er dyr. Prøver å finne billigere alternativer, men føler og at det er viktig med bra kvalitet.

Uansett, nedenfor kan dere se noen av tingene jeg har ekstremt lyst på.

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg