SPRE KJÆRLIGHET, 30 DAGERS UTFORDRING ..

Hola,

Siden jeg ikke fikk sove natt til søndag tok jeg opp boken min ” YOU ARE A BADASS” og leste tre kapitler inkl kapittel 13, “GIVE AND LET GIVE“. Det handler om det å gi av seg selv, glede andre som fører til lykke og glede i sitt eget liv. Her kommer et utdrag fra kapitelet som har inspirert meg til min 30 dagers utfordring..

 

I know someone who has multiple sclerosis who was told by a mentor to give away twenty-nine things for twenty-nine days as part of her cure. She blew it off for a while, but as her condition worsened, she finally decided to give it a try. First, she gave a phone call to a sick friend to see how she was doing. Than she steadily gave away something every day and she almost instantly found herself more joyful and excited. By the fourteenth day she was significantly better physically, her business started booming, and she went to create a blog that started a movement with tens of thousands of followers who were also giving things away daily. Her blog ultimately led to a New York Times best-selling book called 29 Gifts.

If you want to attract good things and feelings into your life, send awesomeness out to everyone around you

– Jen Sincero

 

( Et gammelt bilde fra bursdags feiringen min i vegas i 2017, med Martine)

 

Oppfordrer virkelig alle til å lese den boken, den har hjelpt meg mye. Men tilbake til utfordringen min.

Jeg nevnte til mamma at jeg har planer om å ha en 30-dagers gi kjærlighet til folk, og hun nevnte at det var noe jeg allerede var flink til. Tenkte for meg selv at ja, jeg er flink til å gjøre små ting til folk jeg er glad i, og gi komplimenter til folk jeg ikke kjenner.

Men jeg har veldig lyst til å ha 30 dager hvor jeg virkelig gjør mye ut av det. Kommer selvfølgelig alltid til å ville fortsette med å glede folk så mye jeg kan, men tror det blir ekstra fint å kunne gjøre noe mer stort ut av det, ligge mer trykk på det og forhåpentligvis inspirere noen andre til å ville gjøre det samme. Det å glede andre, gir mere enn det tar.

Så fra og med i dag skal jeg passe på å glede noen hver eneste dag, alt i fra og gi et kompliment til en jeg ikke kjenner, til å bake kake til naboen. Jeg har allerede gitt en liten gledes lapp som en venninne fikk i morges, men den blir regnet som en ekstra.

Skal selvfølgelig oppdatere dere hver eneste dag, om hva som har vært dagens kjærlighet. Og kanskje DU joiner meg?

 

♥IT´S SO MUCH HATE IN THIS WORLD, BUT I CHOOSE LOVE ♥

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg