SPRE GLEDE TIL ALLE RUNDT DEG

Hola,

God ettermiddag alle sammen. Håper dagen har blitt fylt med glede så langt i dag.

Late meg lå i sengen til klokken to, så har ikke skjedd så mye her. Men skal snart til byn og gå ut å spise og ta noen drinker  med Michelle, noe vi skulle ha gjort for lenge siden, så det blir koselig. Glad jeg får noe ut av dagen, men gleder meg ikke helt til å gå ut i varmen. Selv om jeg ikke skal klage på været, så kan jeg vel klage på varmen? Det er jo ikke helt det samme. Pluss når det er så fint og varmt ute, lengter jeg og veldig tilbake til fine dager på strendene i Florida og Mexico, så litt sjalu på alle som bor nært en strand i disse tidene.

Ikke ta meg feil, jeg elsker sommer, varme og sol. Men det blir jo litt for varmt iblant, og det er ikke alltid gøy når man har en liten hårete pomeranian som ikke vil spise fordi det er for varmt. Heldigvis er vi to personer som kan dele på å mate henne.

(TAKE ME TO THE BEACH, AND I WILL BE HAPPY)

Vet jeg var utrolig dårlig på å oppdatere dere i går, ble egentlig bare et lite ettermiddags innlegg før Martine kom. Men fant ut at jeg bare ville slappe av og ikke gjøre noe i går, inkludert å blogg så da ble det slik. Vi gjorde egentlig ikke så mye, men var utrolig koselig å bare chille sammen. Føler at vi alltid ender opp med å bare ligge i sengen, chille og prate om livet de gangene vi ikke har noen spesielle planer. Men det er vel slik det skal være iblant?

Elsker å kunne være med venner og bare chille, føler det og er et bevis på at man er trygg i vennskapet. Man må liksom ikke jobbe for å ha en god tid sammen.

Glemte helt å oppdatere dere om dagens ekstra glede i går, den gikk til Mamma ♥ Skrev en oppmuntrende lapp til henne på badet som hun kunne se før hun dro på jobb. Noe jeg egentlig skulle gjort vær eneste dag, for er det noen som fortjener å høre hvor glad og stolt jeg er så er det hun. HVA GLEDE SPREDDE DU I GÅR?

Dagens glede er på vei, eller ja planlagt. Dere får vite det senere. Lover å skrive et innlegg når jeg kommer hjem.

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg