SOMMEREN I NORGE BLIR FANTASTISK

Hola,

Håper dere alle har hatt en fantastisk dag! Solen har skinnet skikkelig her i Bergen, så sommer følelsen har vært på topp i dag. Krysser alt jeg har på at det blir en fantastisk sommer, og at det bare regner på kvelden når jeg sover søtt i sengen. Hadde ikke det vært en drøm? Føler liksom at været burde jobbe litt med oss denne sommere, siden vi uansett må holde oss hjemme.

Noe som egentlig passer meg bra. Hadde ikke planer om å reise ut av landet uansett, siden jeg må spare penger til USA og bare nyte min mest sannsynlig siste sommer som statsborger. Skulle egentlig ikke ta meg ferie, bare være hjemme og jobbe. Men mamma, Martine og meg har bestemt oss for å ta en ukes kjøretur til Sogn og Fjordane. Jeg bodde seks år i Utvik, en liten bygd rett ved de nydelige fjordene i Stryn kommune. Så blir koselig å besøke, og nyte den fantastiske naturen vi har her i Norge.

(Mamma tok dette bildet på vei ned til Utvik sentrum, sommeren 2013)

Jeg er langt ifra en tur person, men en gang iblant går bra. Får bli et unntak, er ikke så mange fjell i Orlando for å si det slik. Så blir nok lenge til neste gang jeg skal bestige et fjell. Men ja, har en veldig god følelse på denne sommeren!! Skal bruke masse tid med mine nærmeste og bare nyte hvert øyeblikk, for er det noe jeg kommer til å savne når jeg flytter til USA, så er det dem ♥

Nå skal jeg hoppe i dusjen, kose meg Chanel og prøve å komme meg i seng før klokken et i natt. Men før jeg sier god natt, så skal jeg selvfølgelig oppdatere dere på hva glede jeg spredde i dag. Jeg er heldig som jobber i service bransjen, så å møte nye folk er ikke et problem. Gikk helt ut av telling på hvor mange folk jeg ga komplimenter og fikk til å smile, men ja det var en utrolig god følelse.

Var selvfølgelig noen som ble skikkelig rød i trynet og flau, fordi de mest sannsynlig ikke er vant til å få komplimenter fra noen de ikke kjenner. Men meste parten lysnet opp, ga meg et stort smil og ønsket meg en kjempe fin dag. Hadde og en lang samtale med et par som skal få en liten jente i slutten av Juli, og dette på grunn av at jeg gratulerte de, og ga den kommende moren kompliment på at hun hadde en fin  “gravid glød”. Har du gjort noe fint og gledet en person i dag? 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg