SNIKK OG SNAKK, LITT OM ALT…

Hola

Håper dere alle har hatt noen fantastiske dager, selv om Covid-19 fortsatt er et stort problem. Jeg har siden sist egentlig ikke gjort så mye i hverdagen enn å vente på en email, som blir svaret på om jeg får flytte til USA nå i November eller om jeg må vente til Januar.

Vil jo selvfølgelig helst flytte nå i November, men har begynt å venne meg til tanken om å måtte tilbringe hele vinteren her i Norge. Synes litt synd på vennene mine da for å si det slik, for de må bli vant til å se meg ekstremt mye da. Men jeg må og ta en GED i løpet av Vinteren og da, noe som ikke blir gøy.

For dere som ikke vet hva en GED er, så er det en amerikansk “23/5-regelen”. Jeg må altså ta eksamen i Engelsk, Naturfag, Matte og Samfunnsfag på engelsk. Så krysser fingrene for at papirene mine blir godkjent, og at jeg ikke trenger å stresse med både fire eksamener og en lang vinter i Norge.

Så som dere sikkert forstår så omhandler hverdagen min fortiden om å vente på en email, som jeg håper kommer i løpet av denne uken. Utenom det så stor koser jeg meg som en “stay home pommy mommy”, er kjempe koselig å kunne tilbringe hele dagen med Chanel, og jeg har og funne ut at Chanel har både et bedre sovehjerte enn meg, men også dobbelt så morgengretten, så morgen turene er ganske harde.

Nå høres livet mitt veldig kjedelig ut, men det er ikke sant. Jeg trives veldig godt med å ha en rolig hverdag, ikke noe stress og styr. Men tilbringer og mye tid med venner, og var faktisk på Solstrand med min gode venninne Michelle sist uke, som var AMAZING! Girls weekend er alltid et must, og skulle gjerne hatt det minst 1 gang per måned.

Føler og jeg må være ekstra flink til å tilbringe så mye tid med mine nærmeste, siden jeg ikke vet hva tid jeg får sett de igjen, når jeg først flytter tilbake til USA. For det første kommer jeg til å være student, så ikke mye penger på kontoen. Og alle har et hektiske liv, og jeg kan ikke forvente at folk vil bruke de få ukene de har ferie per år, på en en 9 timers flytur til meg. Men vi får se, tror nå i hvert fall at jeg får mamma på døren endel ganger….. Vi snakkes plutselig ♥

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

 

0 kommentarer

Siste innlegg