SKULLE TRODD JEG BLE BANKET OPP I GÅR

Hola,

God ettermiddag, våknet ikke før klokken to i dag, og skulle tro jeg hadde vært på skikkelig fylla i går. Super sliten i bein og hele kroppen, men vet jo at det er en “bra” ting. Det er jo fordi jeg har løftet tungt og løpt i går aka en liten treningsøkt på jobb.

Det blir nok det samme tempoet i dag, så skal nok være takknemlig for å ha fri på Søndag.

Kjenner det irriterer meg litt at jeg sov så lenge i dag, siden jeg hadde litt små ting jeg skulle gjort. En av de er å plukke opp sommer kjolene mine som endelig har kommet, men får ta det på Mandag.

Vet dette blir et super kort innlegg, men slik er det når man har dårlig tid og ikke lever av sosiale medier. Vi snakkes nok klokken tre på natten. Ha en kjempe nydelig Lørdag ♥

( Savner baby siss mye fortiden, men har hørt rykter at hun kommer til Bergen i begynnelsen av Juli ♥)

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg