SISTE DAG SOM HJEMMEVÆRENDE MAMMA

Hola,

Så var siste feriedagen kommet, og tilbake på jobb i morgen. Trenger desperat penger, så det skader ikke å jobbe. Men det blir hardt å gå i fra og ha «worried free» dager, hvor jeg kan ligge i sengen frem til klokken to på ettermiddagen og bare kose med Chanel, til å måtte ta tak i livet.

Tenker meg Chanel ikke kommer til å like det noe spesielt heller! Koser jeg ikke med henne, eller «forsvinner» så har jeg en ikke glad pomme jente. Tror hun har litt separasjons angst for å være ærlig, og det er selvfølgelig bare min feil. Det er jeg som har forlatt henne endel ganger, så hun klandrer seg litt til meg når jeg først er hjemme. Men tenker meg det kommer til å avta etterhvert, hun blir ikke akkurat kvitt meg nå.

( Som dere kan se på bildet, så har jeg fjernet vippene. Tenker å bruke vippe serum og la de vokse ut igjen. De trenger noen pauser de og iblant)

Jeg dør litt over hvor søt hun er da!! I skrivende stund går hun frem og tilbake på sengen min, dytter borti hånden med den søte lille nesen sin, bare for å få oppmerksomhet og kjærlighet. Skulle tro jeg ikke har latt henne sovet inntil bryste mitt siden i dag morges, mens jeg har sett på seriene mine…. Men en liten pomme jente kan vel ikke få nok kjærlighet.

Skulle egentlig få gjort mye i dag, men jeg går fortsatt rundt i natt tøy, og hev på meg noen lett baggy klær over når jeg måtte ut med Chanel. Føler meg som den slasken for å si det slik… Men slutt på det i morgen….

 

0 kommentarer

Siste innlegg