SAVNET OVER Å VÆRE UNG

Hola,

God morgen og Happy Monday. Det er vel mange skole elever som har sin siste skole uke? Husker når jeg gikk på skolen, gash nå følte jeg meg gammel. Uansett denne uken var alltid den beste, siden det egentlig bare var en “kose” uke. Vi grillet og var aldri mer på skolen enn max frem til klokken 1. Savner nesten litt de tidene, tidene uten mye ansvar og styr, eller rettere sagt voksen livet. Samtidig som jeg er veldig takknemlig for å være hvor jeg er nå.

(Martine & meg før Iheartradio fiesta latino i Miami)

Sovnet ikke før rundt kl 6 i dag morges, så chillet i sengen til klokken tolv, før jeg nå hadde et online møte. Dagen i dag skal tilbringes med beste venninnen min som faktisk er på vei opp til meg nå, så det blir koselig, alltid godt og gøy å tilbringe tid med henne. Vi skal nok sikkert ut å nyte dett nydelige været, føler man må det nå i de tidene her.

Håper dere får en nydelig dag, vi snakkes seinere ♥

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg