RYNKENE SNIKER SEG FREM

Hola,

Jeg dør av meg selv iblant. I dag hadde jeg ingen spesielle planer, skulle bare slappe av og kose meg. Men på en eller annen måte klarte jeg å endre det til en stress dag. Styrte skikkelig på, dro til butikker for å sjekke priser på ting, som jeg ikke trenger enda Aka jeg har mange dager på å gjøre det.

Men neida. Føler at med eneste gang jeg ikke har noe som skal gjøres, så blir jeg utrolig urolig i kroppen. Tror det er blitt for vanlig for kroppen min å oppleve stress hver dag. Noe som IKKE er bra når man vil se ung ut, for mye stress, fører til tidligere rynker, noe jeg ikke vil ha. Kan love dere jeg har smøret fjeset mitt godt med både collagen og retinol den siste måneden. Begge produktene skal hjelpe mot aldring, så de er med meg uansett hvor jeg drar.

( Mine yngre dager, ikke så mange rynker akkurat)

Jeg er en desperat person når det kommer til å ikke se eldre ut, men igjen alle vil vel se så ung ut som mulig? Skikkelig nedtur og skulle vært i 30-årene og se ut som man er heller er i 50-årene. Det var vel litt å ta i, men dere forstår hva jeg mener.

Har egentlig aldri vært kjempe fan av botox, men det kommer nok en tid for det og tenker jeg meg. Krysser bare fingrene på at det blir lenge før jeg trenger det.

0 kommentarer

Siste innlegg