ROSA PROSECCO KAKE TIL EN SPESIELL PERSON

Hola,

Litt av noen dager, og en forferdelig døgnrytme. Føler dags og kvelds rutinene mine er on point, men når det kommer til søvnen så er den ute av kontroll..!! Har to dager på rad sovet til rundt kl 13:00 og klarer ikke å sovne før rundt 04:00!

Tror eller vet at det er stresset over e-mailen jeg trenger å få asap! Blir litt gal her jeg går, å ikke vet om jeg skal begynne å planlegge å flytte, eller om jeg må begynne å studere her hjemme til GEDen. Men skrev enda en mail til kontoret i dag, som jeg håper hjelper. Typisk at de har fått svar på om papirene mine er godkjent, men skriver ikke noe til meg før visum papirene er klar. Jeg vil bare vite om papirene mine er godkjent, i hvert fall for nå!!

Utenom dette styret hadde jeg det veldig gøy med å lage en 30 års kake til kusinen min sist Fredag, eller nå lyver jeg, det var et HELVETTE !! Elsker å kunne glede andre med kake, men prosessen er aldri gøy. Føler alltid at kaken ikke samarbeider, og det blir aldri 100% slik jeg vil ha den. Ja, de blir ofte fin, men ikke perfekt, og jeg er en person som liker å få ting perfekt.

Men Trude ble glad for kakaen, og det er alt som teller tilslutt. Skal faktisk lage en kake i morgen til et middagsbesøk, men det er en lett toro kake. Så stresser ikke så mye den for å si det slik.

Vet dette ble et lite innlegg, men for at jeg skal komme meg til sengs rundt klokken 9/10, så må jeg begynne kvelds rutinen min, som består av hud rutiner og self love bok. God natt.

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg