PUST INN, PUST UT…..

Hola,

Hei fra langt inn i fra Myklebust dalen i nærheten av Byrkjelo.. Jeg har offisielt tatt ferie, og det er kjempe deilig.

Kjenner at det var utrolig deilig å ta ferie nå, var så utrolig sliten og trengte en liten avbrekk. Har og bestemt meg for å prøve å ikke skulle styre med skole problemet mitt, ikke lage plan A,B,C,D,E,F for om jeg ikke kan flytte til USA med det første.

Finner som sagt alltid en løsning, men skal prøve å ikke fokusere på det nå. Vi tar det når jeg er tilbake i Bergen og jobb neste uke.

Ferie planen er å bare henge på gården her, lese bok og nyte den norske naturen. Stikke innom Utvik, en liten bygd som jeg bodde i 6 år når jeg var liten. En trygg liten bygd i Sogn og Fjordane. Skal og en tur opp på Kårstad støylen, siden jeg virkelig har lyst til å se den nydelige utsikten.

Etterpå skal vi tilbringe helgen i Ålesund, har aldri vært der før så ser frem til å oppleve den lille byen og forhåpentligvis blir det fint vær. Dermed går turen hjemover med både stopp i Loen hvor vi skal nyte luksus hotellet Alexandra, og en eller to netter på Skei hotel i Jølster hvor min mor jobbet.

Blir deilig å bare slappe av, drikke vann fra isbreen og puste inn den friske luften. Kanskje jeg til og med skal bade i det iskalde brevannet, men den avgjørelsen blir nok tatt spontant.

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg