PSYKISK OG FYSISK SLITEN

Hola,

Siden jeg kom hjem har jeg vært helt utkjørt og konstant trøtt. Tenker både jetlag og 5 måneder med konstant styr virkelig har tatt meg igjen. Men det skal gå greit, veldig glad for at jeg har noen dager fri, noen dager på å hvile og hente meg inn igjen før det blir nye 5 måneder med masse jobb.

Har så mye som skal oppnås før jeg flytter tilbake til USA, og alt skal jeg klare glimrende bra.

Kjenner jeg er så utrolig glad og takknemlig over å ha tid med lille pommen min igjen, hun ligger konstant tett inntil bryste mitt og snorker. Kosen og kjærligheten fra henne er bare så utrolig behagelig og god. Hadde virkelig aldri trodd at jeg kunne elske en liten baby pom så mye. Hun har virkelig vært en solstråle og glede i livet mitt de siste 6 årene.

Gash, det ble veldig klisje, men det er bare sannheten.

Jeg har i mange år hatt en dårlig vibe og følelse når det kommer til å oppholde og bo i Norge. Men føler virkelig at jeg er så nært livet mitt i USA, hvor planene mine er å bo resten av livet mitt. At jeg klarer å ha en positiv tanke om å oppholde meg her de neste månedene, og kanskje til og med prøve å nyte den norske tilværelsen.

Dagens plan er hvertfall å bare hvile, kose Chanel og gå tidlig til sengs. Håper dere alle får en nydelig Lørdag. Så snakkes vi straks igjen.

0 kommentarer

Siste innlegg