POSTER STORE, OG DERES SKINNENDE GULLRAMMER

Reklame | POSTER STORE

Hola,

Jeg har vært så heldig å få samarbeide med Poster store igjen, og det blir nok ikke siste gang siden jeg er så glad i de miljøvennlige plakatene og rammene deres.

Jeg personlig synes det er viktig å fylle veggene med fine bilder og plakater, det gjør hjemmet mye mer koselig og personlig. Det er og en veldig fin gave å gi, og siden de har et stort utvalg av både posters og rammer, så finner man lett noe til enhver smak, som er både vakker og rimelig. De har og mange inspirasjons bilder for å hjelpe deg å designe din egen bilde vegg, og får inn nye plakater i sortimentet hver Tirsdag.

Rammene de selger har akrylglass, som er lettere, uknuselig og krystallklar, men med det samme vakre refleksjons egenskapene som glass innehar. Og jeg har vært så heldig å få en rabattkode til dere på rammer, noe Poster store ikke har gitt ut før. Så jeg er veldig glad og takknemlig for at dere kan bruke Misslopez20 for å få 20% rabatt på alle de fine rammene deres.

De selger og fine bilder og miljøvennlige Plakater som har fått Nordisk svanemerke, som er et av de strengeste økologiske merket i Europa.

 Plakatene jeg har er for det meste veldig klassiske og luksuriøse. Noen av favorittene min er : Peytil Venice, Breakfast at Tiffanys, Pink perfume, Lady, Catwalk, Lust  og Marilyn.

Som sagt har de høy kvalitet på produktene sine, og det føler jeg er viktig når man skal investere noe til hjemmet sitt.

Jeg har alltid vært en sucker for gull, så selvfølgelig er de skinnende gull rammene deres min favoritt. Men jeg har og fått skikkelig smaken på eikrammene som passer perfekt til Owl poster og Hogwarts Express som dere kan se nedenfor.

Bilde tatt av : Michelle Daae

 

Så ta dere en tur inn på Poster store, og start juleshoppingen til venner og familie, eller kanskje en liten godbit til deg selv?

20%  kode på alle rammer : MISSLOPEZ20

Gyldig frem til : 21/09

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

 

0 kommentarer

Siste innlegg