PLUTSELIG ELSKER ALLE ARI BEHN?

Hola,

Kjenner jeg blir litt kvalm her jeg sitter, leser og hører på saken om at Ari Behn har tatt livet sitt. Alle elsket visst han nå!! Det har vært så mye dritt om han både i media og mellom folket gjennom årene han var gift og skilt fra Martha Louise, og nå plutselig elsket alle han og han var verdens beste! En person sa til og med at HAN GJORDE NORGE, OG VAR STØRRE EN LIVET SELV!

Er selvfølgelig enig om å ikke si noe stygt om en person som er død, men ærlig talt. Føler folk overdriver og det blir rett og slett kjempe falsk. Om man elsker en person, synes at de gjør en forskjell så si det heller og vis det til personen når de lever.. Der må menneskeheten bli flinkere, til å fortelle hverandre om hvor mye hver enkelt betyr og hvor høyt man elsker noen.

Jeg vokste heldigvis opp med en mor og folk rundt meg som har vært flinke, flink til å utrykke følelser. Men vet om mange hjem hvor det ikke er normalt. Prøver selv å fortelle venner og familie at jeg er glad i de, og at de betyr mye for meg!

(Bilde lånt HER )

Men når alt er sagt, så er det veldig trist. Det har ikke kommet ut grunnen for at han tok livet sitt, men jeg tenker meg han sikkert var deprimert og ikke orket mer. Føler det blir flere og flere som blir deprimert i dagens samfunn…

Synes veldig synd på familien og vennene hans, og det at juletidene nå blir påvirket av et dårlig minne.

 

HVIL I FRED

ARI BEHN

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

1 kommentar
    1. jeg tror personlig at kritikerne ikke sier noe nå når situasjonen er som den er, derfor kommer ikke det frem. Mange har nok syntes at ari er en veldig alright fyr uten at de har for vane å kommentere ting i sosiale medier. Jeg tror de fleste i Norge setter pris på åpne og inkluderende mennesker helt generelt.

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg