PÅSKEN STARTER TIDLIG I ÅR

Hola,

Til vanlig pleier jeg å bli litt små irritert når jeg ser påske varene er over alt i butikkene, men denne gangen er jeg takknemlig.  Fikk endelig tak i en pakke med Freia sine påskeegg, som jeg virkelig digger. Har ikke smakt de siden påsken 2018 for å si det slik. Skulle egentlig få noen sist påske, men siden mamma sin koffert forsvant på turen over til USA, måtte jeg bare innse at jeg måtte gå en påske uten de.

Min søte lille påskehare.

Så ja, er litt i lykkerus nå, føler egentlig at det er påske når jeg tenker over det. Påsken pleier jo og bestå av stengte butikker, masse påske snop, familie og stygt vær. Haha, høres ikke det litt ut som situasjonen vi er i nå?

Har alltid egentlig hatt lyst til å ha typiske påske tradisjoner som å dra på en hytte, gå på ski osv… MEN jeg foretrekker heller en helg på stranden, enn i en hytte langt ute på landet, dekket med mye snø. Så til neste påske skal jeg leie meg en liten «hytte» på stranden, og få mamma til å sende over mange freia påskeegg. Synes det høres ut som en perfekt påske for å si det slik.

Tenker at vist dette ikke gir seg, så blir det nok en skikkelig kjedelig påske for alle. Folk har ikke lov til å dra på hyttene, ski trekkene kommer til å være stengt og ja alle må bare oppholde seg hjemme. Men det er vel opp til hver enkelt å gjøre situasjonen bedre. Krysser fingrene på at dette viruset gir seg snart, men det ser dessverre ut som det blir en hjemmeværende Påske for oss alle i år.

0 kommentarer

Siste innlegg