PÅSKE?

Hola,

God påske alle sammen! For mange er det nok en utradisjonell påske, i forhold til hva de er vant til. Men for min del er det en helt vanlig påske. Husker at jeg elsket påsken før når jeg var liten og bodde i Sogn og Fjordane. Vi gikk alltid på langrenn og spiste kvikklunsj, drakk solo og selvfølgelig varm kakao. Men det beste var at vi alltid fikk besøk av venner og familie fra Bergen.

Men etter som årene har gått, og jeg har blitt eldre. Så har påsken endret seg til å bli helt normale dager for meg. Påsken har egentlig bare vært bra for lønningene mine, siden jeg ofte har jobbet og får bedre betalt siden det er røde dager. Mens denne påsken tilbringer jeg hjemme, noe som egentlig er normalt for meg.

Har veldig lyst til å ha påsketradisjoner i fremtiden, men tenker det kommer når jeg får barn.

Siden jeg er på en vegansk meny i dag, koste jeg meg med påskeegget mitt sist lørdag. Som jeg hadde fylt med alle de norske favorittene mine. Chanel var ikke så ivrig på å ta bildene som dere kan se.

Håper dere alle får en fantastisk påske!

0 kommentarer

Siste innlegg