PANDORA – THE WORLD OF AVATAR

Hola,

Første fri dag i går, og jeg måtte stå opp klokken syv om morningen. Ikke min type fri dag for å si det slik. Men det var verdt det. Meg og Martine joinet noen vi jobber med på en morningstur til Animal Kingdom, en av de fire store disney parkene her i Florida. i 2017 åpnet disney Padora – The world of Avatar, et land i Animal Kingdom som er ifra filmen Avatar om dere har sett den.

Pandora er desidert et av yndlings landene som disney har laget, og den ene attraksjonen er utrolig bra og min favoritt. Man føler man sitter på en av dragene fra filmen, og flyr rundt i Avatar land. Det er alltid rundt tre timers ventetid på attraksjonen, men i dag fikk vi komme inn tidligerer og ta den før alle de andre gjestene kom, så desidert verdt det å måtte stå opp tidlig. Vi tok og safarien, og andre attraksjoner før vi dro til First Watch og spiste en god frokost, etterfulgt av en to timers power nap. Trengtes etter en lang morning med masse folk.

Dagen i dag har vært mye mer min type fri dag, eller rettere sagt en lang sove dag. Men det trengtes. Nå skal jeg spise litt pizza, se på en ny serie som heter Grand Hotel og ta en tidlig natt siden det er tilbake til jobb i morgen.

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg