PAKKING OG SEIER

Hola,

For noen dager, følte virkelig jeg holdt pusten min fra Tirsdag til Lørdags kveld, og kan endelig puste lettet ut!! Dett gode vant over det onde, godhet og sannheten vant over hat og løgn. Jeg er evig takknemlig for at Joe Biden & Kamala Harris vant, USA går mot en bedre tid, og jeg gleder meg enda mer til å flytte.

USA har jo alltid blitt sett på som et fantastisk land, men ting har snudd seg i løpet av de siste 4 årene og jeg tror nok mange har dømt amerikanerne hardt for valget de gjorde i 2016. Så jeg blir glad over å se twitter meldinger som ” I can finally say out loud, that I’m proud to be American”.

Jeg har følgt ekstra nøye med på nyhetene de siste fire dagene, og CNN har nesten stått på konstant, så mye at jeg nesten føler jeg kjenner nyhetsankerne for valget. Men nå er valget over!! ( Eller for Trump supporterne er det fortsatt mye igjen). Jeg har sett talen til vinnerne og nå er det på tide å legge nyhetene til siden.

Prøver så mye som mulig å ikke følge med på nyheter til vanlig, for jeg føler det bare bringer inn stress, noe jeg prøver å unngå. Og vi alle vet at det blir mye stress og styr nå fremover, siden den sittende presidenten ikke klarer å innrømme et tap. Synes sykt synd på Biden, med tanke på at hver eneste ting han gjør fremover, kommer Mr. X-president til å trakke ned på og kommentere. Men nok om det, politikk bringer bare styr og kaos i mine øyner.

Dagen i dag har jeg faktisk brukt på å pakke, nesten alt jeg skal ha med meg er nå på spisebordet i stuen, og skal pakkes i kofferten min som jeg skal hente hos Martine i morgen. Litt merkelig å se hvor tomt rommet mitt er nå, føler liksom at rommet har gått fra å være veldig personlig, til ja tomt. Men med bare litt over en måned før flytting, er det like greit å bare bli ferdig med pakkingen. Mesteparten av klærne og tingene bruker jeg ikke fortiden uansett. Kan ikke gå med en sommer kjole i denne kulden for å si det slik. Vi snakkes……

 

 

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg