PÅ GRUNN AV KORONA, KAN VI TA EN TIDLIGERE PÅSKE FERIE!

Hola,

Altså jeg dør litt av denne befolkningen. Landet er under krise og folk stikker til fjells som om påskeferien begynner tidligere i år. Hamstrer inn ting som om alle butikkene skal stenge, eller i hvert fall gå helt tom for do papir.

Det værste er det at folk tar dette som en ekstra ferie, tror ikke det hjelper å samle rundt 25 000 personer på Hemsedalsfjellet akkurat. Hvorfor kan ikke alle bare innse at man må holde seg hjemme, holde seg rundt de nærmeste.

Jeg går på butikken, er med nære venner og min mor. Men jeg er kjempe nøye på nærkontakt, og når jeg går på butikken tar jeg i så lite som mulig og vasker hendene både før og etter, og passer nøye på at jeg ikke tar meg i fjeset.

Alle sier at man må jobbe sammen, men gjør egentlig folk det? Jobber vi sammen om å få skikk på dette viruset eller tar folk fortsatt lett på det?

 

0 kommentarer

Siste innlegg