OFFISIELT : JEG FLYTTER TIL USA

Hola,

Kjære lesere, ting har endelig falt på plass og jeg er på vei tilbake til hjemmet mitt i Orlando. Jeg har med gjevne mellomrom ringt til skolen i USA og spurt om oppdatering på papir arbeidet, og etter 6 uker fikk jeg endelig svaret : 23/5-regel skole papirene mine ble godkjent!!!.

Tok de evigheter, men jeg ville heller vente 3 ekstra uker og få et positivt svar, enn å vente mindre men fått et negativt svar. Så alt ordnet seg tilslutt, som det vanligvis gjør. I’m grateful!!

Så nå venter jeg bare på visum papirene! Skolen begynner ikke før 11 Januar, men siden jeg kan flytte ned 30 dager før, kommer jeg til å flytte ned rundt 13 Desember. Jeg har utrolig lyst til å feire jul og nyttår i mitt nye hjem. Føler liksom jeg har kommet til det punktet i livet hvor jeg vil lage mine egne tradisjoner, og jeg har allerede ventet i 9 måneder på å få flytte tilbake, så selvfølgelig tar jeg det første flyet jeg kan ta.

Jeg fikk under en uke på å nyte det nye hjemmet mitt, før jeg måtte fly hjem i Mars, så mesteparten av tingene mine er fortsatt i kasser, og alle møblene mine står innpakket i et hjørne i stuen min. Så det skal bli deilig å få alt ut av kassene og dekorere det fine hjemmet mitt. Siden jeg flytter ned til jul, så kommer jeg selvfølgelig til å dekorere huset til jul og i samme slengen. Planen er å ha et skikkelig ” White Christmas style with a hint of gold”. Gleder meg masse!

Blir jo dumt at jeg ikke får feiret jul med mamma og Chanel (Chanel flytter ned til sommeren, når mamma kommer på besøk), men jeg er ferdig med å feire jul i Norge, ferdig med å tilbringe hele vinteren i et land, hvor vinteren i mine øyner bare er grå og mørk. Jeg kommer nok bare til å besøke Norge i sommertider i fremtiden for å si det slik.

Kjenner og at det blir merkelig å skulle flytte for godt, for jeg har virkelig ikke planer om å flytte tilbake til Norge. Ender jeg opp i Norge i fremtiden, så har virkelig noe gått skikkelig galt, så satser på at det ikke skjer.

Det eneste som er trist, er at jeg må forlate venner og familie, og det blir nok lenge til jeg ser de igjen. For det første så er det er virus som herjer, for det andre så kommer jeg til å ha lite penger til å reise, og for det tredje tror ikke jeg at folk kommer til å kunne komme på besøk med det første. Så kanskje jeg ikke kommer til å få se folk igjen før i 2022/23, men heldigvis har jeg mange gode venner i Orlando, så jeg kommer ikke til å bli ensom.

Tenker jeg skal skrive litt mer om hva skole jeg skal gå på, men jeg tar det i et eget innlegg. Så vi snakkes…

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg