NYE UNNSKYLDNINGER

Hola,

God kveld, seint innlegg som vanlig. Var litt lat etter jobb i dag og bare ville chille. Kjenner at energi nivået er utrolig lavt fortiden, og det går dessverre utover bloggen. Jobb og søvn kommer først, og jeg er som sagt både et B-menneske og liker å sove så da er ikke det like lett. Skal skjerpe meg, men ja vil ikke love så alt for mye. Blir nok maks et innlegg per dag, og heller flere de dagene jeg har fri.

Har mange innlegg jeg kunne tenkt meg å skrive, men latskapen og tiden jobber ikke med meg. Men dette er noe jeg kan takke meg selv for, dårlige rutiner kan man fikse, jeg må bare ta tak i det først. Så etter jeg har publisert dette innlegget, så skal jeg gå å legge meg og ta på alarm. Klokken 10:00 høres vel bra ut? blir tross alt 9 timer søvn, så skal ikke klage. Tror jeg og skal begynne å gå morgen turer igjen med Chanel, slik at jeg kan sitte i gang “systemet” litt, tror nok det kan hjelpe på energi nivået for dagen.

 

Beklager for et super dødt innlegg, men måtte bare komme med en dum unnskylding, for hvorfor jeg er så dårlig til å blogge fortiden. Det er sannheten dere får, men er fortsatt en dårlig unnskylding. Det er jo meg selv som er problemet, ikke noen andre. Men alt skal gå bra, og jeg skal klare å komme meg på “beina” igjen….

Insta : SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg