NYDELIG DAG I SYDNEY

Hola,

Det er litt merkelig å tenke på at jeg skal gå å legge meg, mens i Norge er bare klokken 12 på ettermiddagen, lever liksom litt i “fremtiden”.

Dagen i dag har vært fantastisk! Har fått sett så mye av Sydney, og kost meg masse med venninen min Vilde. Var skikkelig godt å se henne igjen, og en veldig positiv og god stemning. Det har så mye og si. Vi var først nede i The Royal Botanic Garden, tok noen fine bilder og bare tuslet rundt. Etterhvert dro vi bort på Opera huset og koste oss med en god lunsj, og en nydelig utsikt. Kjente virkelig på ferie følelsen da for å si det slik.

 

 

Vi tok og fergen over til den andre siden av Sydney Harbour, hvor vi gikk tur, tok bilder og dro inn til en gammel liten havn by som var super koselig. Jeg har og gått rundt ved Darling Harbour, spist sushi og sett den nye filmen Cats.

Må si jeg har en blandede følelse angående den filmen. Den var rett og slett litt spesiell. Masse bra musikk og sang, men følte det ble alt for mange kjente fjes som dukket opp en etter en for å ha sitt “moment”. Men nå har jeg heller ikke sett musikalen, så kanskje jeg hadde hatt et annet syn på filmen da.

Sydney er hvertfal en utrolig fin plass med mange hyggelige mennesker. Føler byen er en god blanding av den Amerikanske og Britiske stilen, noe som er kjempe fint.

I morgen skal jeg utforske Sydney litt mer før turen går til Operahuset på kvelden, vi endte opp med å kjøpe noen dyre biletter for å være på Operahuset og kose oss når vi går over til 2020, men dette er nok noe vi bare gjør en gang i livet, så føler det blir en god investering…

Håper dere alle får en nydelig dag ♥

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg