NY DAG MED NYE MULIGHETER?

Hola,

God morgen til dere alle! Denne dagen startet tidlig som de siste dagene siden jeg kom hjem. Og dette er jo IKKE normalt for meg, jeg skal på jobb halv fire i dag, og hadde normalt hvert fall sovet til rundt halv et. Jeg er et skikkelig B- menneske for å si det slik, fått det fra mamma.

Synes det er merkelig å stå opp tidlig, men samtidig litt deilig. Jeg har jo alltid vært litt sjalu på alle som er A-menneske og får mye mer ut av dagen, enn det jeg har pleid. Så kanskje dette er en veldig bra ting, som jeg kan bygge videre på. Det kom liksom ganske naturlig nå, ikke som de gangene jeg går i fra, å legge meg seint og stå opp seint, til plutselig å måtte stå opp tidlig.

Har laget meg en kopp med varmt vann og sitron, og føler jeg egentlig er ganske klar for denne dagen, samtidig som jeg ikke er klar for å gå tilbake til å jobbe. Men det er heldigvis bare en fem timers vakt, som jeg har innstilt meg på skal gå super smooooth….. Så tror ikke akkurat jeg kommer til å slite meg skikkelig ut. Men man vet aldri, har jo pleid å få en liten knekk rundt tre tiden de siste dagene, og det er jo da jeg skal begynne på jobb.. Kanskje jeg egentlig burde begynne å heller jobbe dag vakter?

Jobbet jo mest dagvakter i Disney, og det var jo kjempe deilig siden jeg fikk mer ut av dagen. Men det er lettere og forsove seg, og alltid hardt å stå opp. Men om det skal være så lett å stå opp som det har vært nå, da blir jo ikke det et problem. Greien er at jeg foretrekker rutinene på jobben, når det kommer til å stenge. Så målet må vel heller være å få gjort ting før jobb. Som da sikkert kommer til å være en sovende pomeranian jente oppå brystet. Noe som allerede har skjedd i dag og, hun ligger tett inntil og sover, og jeg får ikke tak i vannet mitt… Kan jo ikke vekke henne. Ja, jeg vet forresten at jeg ser ut som et takras på bildet, men det er bilder og minner som dette, som er gode og ha.

Håper dere alle får en nydelig dag.

 

0 kommentarer

Siste innlegg