NESTE STOPP: MIAMI BEACH

//Lokal tid: 11:15

Hola,

Da var dagen for å dra “hjem” igjen til Miami kommet.. Vet det bare er rundt 2 uker siden jeg var der sist, men det er bare noe med Miami som gir meg en glede, litt sommerfugler i magen og en ro i sjelen.

Er det en plass jeg skulle bodd, så er det der! Men hadde nok ikke vært det samme om jeg skulle bodd der, enn å bare besøke. Miami er nok den plassen jeg har besøkt mest, og var den første plassen jeg besøkte med mamma, mange år tilbake. Vet ikke helt hva som gjør at jeg føler meg så hjemme i Miami, om det er tradisjonene og det latinske samfunnet, eller bare at det var første plassen jeg besøkte.

Men ja, har bare gode minner fra tidene mine i Miami, og nå skal jeg få noen nye og gode minner, men denne gangen med Katerina & Michelle. Vi skal være der i 4 dager, også kjøre en dagstur til Key West, så dette blir bra. Men først en “liten” flytur først til Orlando, dermed kjøre til Miami… Vi snakkes i morgen!!

 

 

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

0 kommentarer

Siste innlegg