NACHO´S DE LOPEZ

Hola,

Håper dere alle har hatt en nydelig torsdag! Jeg var kjempe flink og kom meg til legen tidligere i dag, skulle egentlig få gjort endel etter timen, men endte med å legge meg ned i sengen igjen med Chanel. Litt pommekos er hardt å si nei til, spesielt når jeg bare hadde sovet en time i natt og følte jeg skulle spy av trøtthet.

Ellers har jeg kost meg masse med Chanel i dag, gått på tur og laget middag. Når det kommer til middag så hadde vi nachos. Nachos er super enkelt å lage, og veldig godt. Har alltid hatt en ting for mexicansk mat, så nachos er jo selvfølgelig en av livrettene mine.

Pleier og lage forskjellig stil iblant, men ble en veldig lett «oppskrift» i dag. Synes det viktigste med Nachos er å ha mye ost, og passe på å legge ost mellom lagene og ikke bare alt på toppen. Hater når Det ikke er noe ost på de nederste tortilla chipsene.

Dagens Guacamole ble veldig enkel, til vanlig følger jeg oppskriften til Trines Matblogg HER, men valgte å bare bruke avokado (Vet det står feil på ingrediens bildet) og en guacamole pulver. Det enkleste er iblant det beste tenker jeg.

Alt i alt ble det en veldig god middag, ikke den sunneste men i disse koronatider har vi vel lov til å skeive ut litt?

0 kommentarer

Siste innlegg