NÅ SKAL DET FEIRES

Hola,

I fjor (18 november) fylte jo Mickey Mouse + Minni Mouse 90 år. Litt sykt å tenke på hvor mange år de to har vært populær, og at dette er tredje året Mickey Mouse er sjefen min.. Og som den lille disney freaken som jeg er, så må jo jeg selvfølgelig feire bursdagen deres (kanskje litt forseint, men det var nå jeg fikk tid). Pluss det var først nå jeg fikk tak i de berømte Mickey premium ice cream bar. Siden de hadde 90 års jubileum, bestemte disney seg for å lansere en limited edition, som selges alle andre plasser enn bare disney parkene.

Mickey premium har alltid vært min favoritt, den kan minnes litt om den blåe royal iskremen fra diplom is. Skal jeg ha iskrem når jeg er i en disney park, så er det som oftest den jeg velger. Kan være jeg tar en Mickey cookie ice cream, men ikke ofte. Det som er litt morsomt, er at jeg fikk 6stk for bare $8 (de er litt mindre enn orginalen, men ikke mye). Mens vist jeg skal kjøpe 1 i en disney park, så koster det meg $5. Så det er bare til å hamstre inn nå når de er på “tilbud”. Neida, blir en boks på meg, og ikke noe mer! De er SUPER FARLIGE å ha i kjøleskapet. Så vist noen av dere skal til disney i fremtiden, er det bare til å prøve den! AMAZING…

LIK GJERNE FACEBOOK SIDEN TIL BLOGGEN FOR OPPDATERINGER
FØLG GJERNE INSTAGRAMEN MIN SILJE.S.LOPEZ

 

0 kommentarer

Siste innlegg