NÅ SKAL DET FEIRES !

Hola,

Man kan vel ikke feirer for mange ganger at man har kjøpt hus vel? Det er jo en stor ting som har skjedd i livet mitt! Feiret selvfølgelig litt på «closing day» som er dagen jeg fikk nøklene og huset var endelig mitt. Martine og meg satt oppi sengen, drakk moet rose og ferske donuts fra Krispy Cream.

Dagen romkameraten min Haley flyttet inn, feiret vi med prosecco og pizza. Og i dag valgte mamma og meg å sprette en moet, spise sushi, etter fulgt av litt vin som feiring. Har på en måte feiret hus tre ganger allerede, men er det noe jeg gleder meg til, så er det å ha en skikkelig innflyttings fest når jeg får flytte til Orlando og inn i huset mitt for godt!!

Planen er å ha et skikkelig « pink champagne party», hvor jeg vil ha mange rosa ballonger, pink martini, champagne med rosa sukkerspinn, rosa donuts, rosa kake og selvfølgelig en classy fin kleskode.

Har funnet så utrolig mye bra inspirasjon på Pinterest! Til vanlig ville jo jeg laget alt selv, fra fingermat til hoved kaken. Men tenker at denne gangen skal jeg bestille alt av dessert og mat fra noen andre. Dette er en fest som jeg vil nyte, hvor jeg ikke må løpe rundt å være den perfekte vertinnen. Har til og med tenkt på om jeg kanskje skulle hatt en egen bartender, men føler det blir litt vel mye. Eller blir det? Gleder meg i hvert fall mye til min første og skikkelige innflytningsfest. Ikke ta meg feil, alle feiringene har vært fantastisk.. Men hello, et skikkelig pink champagne party kommer til å ta kaka..!!!

0 kommentarer

Siste innlegg