MØRKE VONDE OG GODE TIDER

Hola,

En stund siden sist, men livet mitt har ikke vært helt på spor, og tankene mine har vært over alt, spesielt hvor jeg ikke vil ha de. Føler jeg har kommet inn i en vente fase igjen, venter og venter på å kunne flytte tilbake til USA, samtidig som jeg får dårlig samvittighet over at jeg ikke klarer å nyte tiden jeg har igjen her i Norge. Vennskapene mine er veldig viktig for meg, men samtidig føler jeg ikke at jeg klarer å gi 100% av meg selv.

Det har vært noen uker hvor jeg nesten ikke har sett noen, men ikke ta meg feil, jeg har og hatt noen lunsj og tur dater som har vært veldig positiv, og jeg har fått mye tid med Chanel, som er veldig viktig. Men denne uken blir anderledes . Jeg har mange planer og mange jeg skal møte, og jeg er så utrolig takknemlig for det. Trenger virkelig å komme meg mer ut, og møte folk som gir meg energi og glede, så dette blir bra.

(Brunsj med Michelle på Bergen Brunsj, anbefales strerkt)

Første uken i Desember håper jeg blir tilbringt i Oslo, men det er fortsatt ting som må komme til rette før den tid. Jeg har måtte dratt til politiet for å fikse meg et nytt pass, siden mitt gamle pass går ut om 4 år, og student visumet jeg får varer i 5 år. Takk Gud for at jeg plutselig kom på det, hadde vært flaut og stått på den Amerikanske ambassaden og fått et nei på grunn av passet mitt. Så ja, venter på mitt nye pass og får ikke visum papirer fra skolen min før jeg kan sende over bevis på nytt pass. Skal alltid være noe som må fikses og står i veien, men det ordner seg som oftest. Planen er å få passet ganske asap, få papirene fra skolen og dermed nyte noen dager i Oslo, samtidig som jeg får fikset meg visum, og når visumet er i boks, er det rett til USA!!! Kofferten er ferdig pakket, og etter dette innlegge skal jeg få tatt bilder av alt som skal selges, noe som har blit utsatt en lang tid nå……Håper dere alle har noen lyse og fine dager, selv nå når det er mørkt 90% av dagen. Vi snakkes….

Insta: SILJE.LOPEZ

Facebook: HER

0 kommentarer

Siste innlegg